Ja us podeu inscriure a la ruta de les Tapes que es farà a Rubí al novembre.La ruta es fa tots els dijous de novembre en horari de tarda/vespre, els 4 dijous. Dates: 6, 13, 20 i 27 de novembre de 202 (…) llegir

La Diputació de Barcelona, en col·laboració amb el Servei de Comerç de l'Ajuntament de Rubí, promou accions de foment i millora de la competitivitat de les petites i mitjanes empreses comercials i de serveis, i de la cohesió territorial, mitjançant l'assessorament individual i personalitzat als comerços i la realització d'accions formatives.
En aquest marc es desenvoluparan tres tipus d'actuacions tant per a botigues com per a parades de mercats:
- Diagnosi individual. Es tracta d'un servei d'assessorament individual realitzat per un equip tècnic professional que proposa solucions i millores en la gestió i el desenvolupament dels establiments, per tal de contribuir i enfortir la seva competitivitat comercial.
- Mystery Shopping. Té per objectiu millorar les relacions de les empreses amb la seva clientela. Amb aquesta tècnica l'empresa és avaluada mitjançant personal tècnic que actua d'incògnit com a clientela i observa com l'atenen, a més d'analitzar l'oferta de producte.
- Tallers formatius i de sensibilització. Accions de formació i sensibilització en l'àmbit del comerç que tenen com a objectiu contribuir a la millora de la professionalitat del sector. Els tallers es realitzaran a partir d'un mínim de deu alumnes.
Podeu demanar qualsevol de les actuacions mitjançant l'imprès de sol·licitud. Una vegada omplert i signat l'imprès, l'heu de fer arribar a la Regidoria de Comerç.
Els serveis gratuïts del programa Modernitza't 2011 comprenen tres tipus d'actuacions tant per a botigues com per a parades de mercats:
- Diagnosi individual. Es tracta d'un servei d'assessorament individual realitzat per un equip tècnic professional que proposa solucions i millores en la gestió i el desenvolupament dels establiments, per tal de contribuir i enfortir la seva competitivitat comercial.
- Mystery Shopping. Té per objectiu millorar les relacions de les empreses amb la seva clientela. Amb aquesta tècnica l'empresa és avaluada mitjançant personal tècnic que actua d'incògnit com a clientela i observa com l'atenen, a més d'analitzar l'oferta de producte.
- Tallers formatius i de sensibilització. Accions de formació i sensibilització en l'àmbit del comerç que tenen com a objectiu contribuir a la millora de la professionalitat del sector. Els tallers es realitzaran a partir d'un mínim de deu alumnes.
Podeu demanar qualsevol de les actuacions mitjançant l'imprès de sol·licitud. Una vegada omplert i signat l'imprès, l'heu de fer arribar a la Regidoria de Comerç.
Més noticies
La Generalitat de Catalunya obre una nova línia de subvencions dirigides a comerciants i artesans. Els tràmits telemàtics per sol·licitar els ajuts obriran a les 9:00 hores del dia 4 de juny de 2025 i (…) llegir
Compartim aquest programa de suport per donar l'impuls que necessites al teu negoci. Et permet rebre formació (24 hores col·lectives) i assessorament específic (20 hores amb personal expert). Inscrip (…) llegir