Compartim aquest curs de formació empresarial "Emprendre, de la idea a l'empresa" que organitza l'Oficinca de Serveis de l'Empresa (OSE) de l'Ajuntament de Rubí. Totes les formacions són gratuïtes pe (…) llegir

La Generalitat de Catalunya ha tret una nova línia d'Ajuts extraordinaris per a persones autònomes enfront la COVID-19 ( febrer 2021). Les sol·licituds es poden presentar a partir de les 9 del matí del 19 de febrer fins al 26 de febrer a les 3 de la tarda.
Important: És necessari tenir un certificat digital o l'idCAT Mòbil. Seria d'ajuda que prèviament us donéssiu d'alta de l'IdCATMòbil, d'acord amb aquestes indicacions.
Trobareu tota la informació relacionada (requisits, tràmits,...) en aquest enllaç http://canalempresa.gencat.cat/ca/detall/article/inscripcioprevia_autonoms_2021-00001.
Més noticies
Aquesta formació és en línia. Va destinada a persones emprenedores, empreses, pimes, professionals, autònoms/es... La seva durada és de 8 hores, respartides en les següents dates: 16 i 23 de mar (…) llegir
Compartim aquest curs de formació empresarial "Per què alguns projectes tenen èxit i altres no? La nova normalitat demana nous projectes" que organitza l'Oficinca de Serveis de l'Empresa (OSE) de l'Aj (…) llegir