Ja us podeu inscriure a la ruta de les Tapes que es farà a Rubí al novembre.La ruta es fa tots els dijous de novembre en horari de tarda/vespre, els 4 dijous. Dates: 6, 13, 20 i 27 de novembre de 202 (…) llegir

Un any més la Federació de Comerciants de Rubí organitza aquest dissabte 18 de juny LA BOTIGA AL CARRER DE RUBÍ amb la col·laboració de la Regidoria de Comerç de l'Ajuntament de Rubí.
Us animem a participar d'aquest esdeveniment en què el comerç de la nostra ciutat travessa l'aparador per mostrar els seus encants a la illa de vianants. Els comerciants ens prometen activitats, espectacles i concerts; però saben que els ciutadans de Rubí volen encara més: els millors productes als millors preus. Això mateix és el que els comerciants de Rubí s'han conxorxat per oferir enguany amb més ganxo que mai, i que valdrà la pena explorar!
A més, bona part dels bars i restaurants tampoc no es volen perdre la festa i sortiran al carrer per oferir-nos detalls imperdibles del seu saber fer.
La benvinguda a l'estiu rubinenc té una festa especial: La Botiga al Carrer!
Ben aviat trobareu més informació sobre l'agenda d'activitats a www.rubicomerc.cat.
Més noticies
La Generalitat de Catalunya obre una nova línia de subvencions dirigides a comerciants i artesans. Els tràmits telemàtics per sol·licitar els ajuts obriran a les 9:00 hores del dia 4 de juny de 2025 i (…) llegir
Compartim aquest programa de suport per donar l'impuls que necessites al teu negoci. Et permet rebre formació (24 hores col·lectives) i assessorament específic (20 hores amb personal expert). Inscrip (…) llegir