Publicat el 29/04/2019
Formació: El nou consumidor és 3.0, com complir les seves expectatives
Nou consumidor

Els dies 15 i 22 de maig, Rubiempresa proposa la formació 'El nou consumidor és 3.0, com complir les seves expectatives', en horari de matí de 9.30 a 13.30 h.

Els objectius d'aquesta formació són saber com són i què n'esperen de tu les noves generacions (millennials, centennials, etc.) -i les no tan noves però amb hàbits renovats de consum- i conèixer molt bé les seves inquietuds i exigències cap al mercat.

Trobareu tota la informació relacionada (programa, inscripció, horaris...) a la pàgina de Rubiempresa.

I podeu consultar tota l'oferta formativa vigent des d'aquest enllaç.

Us animem a participar-hi!

Més noticies

Publicat el 02-04-2024

El concurs que premia els millors vermuts catalans, els Premis Vinari, arriba aquest 2024 al seu 10è aniversari. Amb l'objectiu de donar visibilitat a la producció de vermuts catalans, s'estan organit (…) llegir

Publicat el 19-03-2024

Dimecres 5, 12 i 19 de juny, de 14 h a 16.30 h, formació en línia Formació destinada a conèixer TiKTok com a eina de promoció del negoci, saber crear i configurar un compte professional, aprendre a p (…) llegir

Publicat el 19-03-2024

Dimecres 29 de maig, de 14.30 a 16 h, formació en línia L'objectiu de la formació és que els comerciants aprenguin a configurar un perfil funcional d'Instagram Business i a utilitzar-lo a nivell bàsi (…) llegir

Veure més notícies

Tens un comerç?

Si tens un comerç i encara no surts en aquest web dona’t d’alta aquí.
Si el teu comerç hi apareix inicia sessió per poder gestionar-hi les dades

Contacta amb el Servei de Comerç