Publicat el 16/03/2015
Fora Estocs 2015 AJORNAT A DISSABTE 21 DE MARÇ

 

 

 

 

A causa de la previsió de pluja per demà dissabte dia 14, s'ha decidit ajornar l'activitat del Foraestocs al proper dissabte 21 de març.

El proper dissabte 21 de març Rubí acollirà la 2a edició de la fira "Fora Estocs", que és organitzada per La Federació d'Associacions de Comerciants i Gremis de Rubí, i l'Associació de Comerciants Rubí Centre Botiguer. 

Els comerços poden participar-hi gratuïtament. En aquesta ocasió els comerciants poden exposar i vendre els articles de temporada o anteriors, mitjançant reclams comercials (ofertes, descomptes, promocions, etc). Els comerciants podran exposar els seus articles davant la seva façana del seu establiment o bé destacar-los a l'interior de la botiga.

És una bona ocasió per a trobar de tot a preus rebaixats! Si ets comerciants t'animem a participar-hi i si no ho ets t'animem a visitar-la.

A més, a la tarda trobareu a l'illa (al tram entre la plaça de Catalunya i el carrer Montserrat) el taller els Jocs de l'avi, com a cloenda de la campanya El teu joc preferit, que s'ha desenvolupat durant el mes de març als comerços de la ciutat.

Rubí, on visc, on compro!


Més noticies

Publicat el 23-07-2025

Ja us podeu inscriure a la ruta de les Tapes que es farà a Rubí al novembre.La ruta es fa tots els dijous de novembre en horari de tarda/vespre, els 4 dijous. Dates: 6, 13, 20 i 27 de novembre de 202 (…) llegir

Publicat el 03-06-2025

La Generalitat de Catalunya obre una nova línia de subvencions dirigides a comerciants i artesans. Els tràmits telemàtics per sol·licitar els ajuts obriran a les 9:00 hores del dia 4 de juny de 2025 i (…) llegir

Publicat el 03-06-2025

Compartim aquest programa de suport per donar l'impuls que necessites al teu negoci. Et permet rebre formació (24 hores col·lectives) i assessorament específic (20 hores amb personal expert). Inscrip (…) llegir

Veure més notícies

Tens un comerç?

Si tens un comerç i encara no surts en aquest web dona’t d’alta aquí.
Si el teu comerç hi apareix inicia sessió per poder gestionar-hi les dades

Contacta con el Servei de Comerç